Επιχειρηματίας στην Ημαθία δίνει μπόνους 300 ευρώ σε όσους έκαναν το εμβόλιο

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ιδιοκτήτης ΚΤΕΟ στην Ημαθία θα δώσει 300 στους υπαλλήλους του που θα εμβολιαστούν.

Πριν από λίγες μέρες είχε γίνει γνωστή η είδηση πως η Πολιτεία του Οχάιο στις ΗΠΑ, θα έβαζε όλους τους πολίτες της που θα έκαναν το εμβόλιο, σε μία κλήρωση για 1 εκατομμύριο δολάρια.

Την… δόξα της είδησης αυτής, αποφάσισε να κλέψει ένας επιχειρηματίας στην Ημαθία.

Πρόκειται για τον Σπύρο Ζερβό που έχει ΚΤΕΟ στην Βέροια και στην Αλεξάνδρεια και αποφάσισε να δώσει μόνους 300 ευρώ στους υπαλλήλους του που θα κάνουν κανονικά το εμβόλιο.

12359956 1633342276915215 8519391092009388442 n

Στην επιχείρησή του, απασχολεί συνολικά 15 άτομα, κάτι που σημαίνει οτι το συνολικό θα φτάσει τις 4.500 ευρώ.

«Με αυτόν τον τρόπο συμβάλλουμε στην προσπάθεια της κυβέρνησης που είναι και εθνική, μέσα στα πλαίσια των ατομικών δικαιωμάτων, αλλά και της κοινωνικής ευθύνης για το πρόγραμμα «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» από τον covid 19», ανέφερε στην ανακοίνωσή του.

gazzetta.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *