Εφοδος εφοριακών σε Μύκονο, Σέριφο και Νάξο έβγαλε «λαβράκια» -Μπήκαν λουκέτα

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Οι ελεγκτές παρουσιάστηκαν ως πελάτες χθες το βράδυ σε γεμάτο εστιατόριο στο νησί των ανέμων. Σε 15 τραπέζια που ελέγχθηκαν δεν είχε κοπεί ούτε μία απόδειξη. 

Το εστιατόριο σφραγίσθηκε για 48 ώρες, μετά των αναλόγων προστίμων.

Στη Σέριφο οι ελεγκτές παρουσιάστηκαν σαν «ζευγαράκι» που πήγε να πιει το ποτό του σε γνωστό μπαρ – εστιατόριο . Και εκεί διαπιστώθηκαν τα ίδια.

Φούρνος στη Νάξο, όπου οι ελεγκτές εμφανίστηκαν σαν τουρίστες, δεν έκοβε αποδείξεις για την πώληση των προϊόντων του. Ο φούρνος κλείνει αύριο το πρωί.

Οι έλεγχοι της ΑΑΔΕ θα συνεχιστούν.

Πηγή: iefimerida.gr

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *