Δώρο ζωής από μια 59χρονη δότρια οργάνων στην Κέρκυρα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ελπίδα ζωής έδωσε σήμερα η δωρεά οργάνων μίας 59χρονης δότριας από την Κέρκυρα. Η λήψη των οργάνων έγινε στο χειρουργείο του νοσοκομείου, με συντονισμό του Εθνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων και της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας του Γ.Ν.Κ.

Όπως ενημέρωσε ο διοικητής του Γ.Ν.Κ., Λεωνίδας Ρουμπάτης, «πρόκειται για τα όργανα μιας 59χρονης, η οποία νοσηλευόταν στη Μ.Ε.Θ. του νοσοκομείου και κατέστη εγκεφαλικά νεκρή».

Η διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου στην Κέρκυρα, εξέφρασε «τα θερμά συγχαρητήρια στην οικογένεια της εκλιπούσης, που παρά την φόρτιση και θλίψη τους έδωσαν την συναίνεση τους για να πραγματοποιηθεί η δωρεά και μετέτρεψαν την απώλειά τους σε δώρο ζωής».

«Είναι μεγάλη η ανάγκη της ευαισθητοποίησης του πληθυσμού σε σχέση με το θέμα της δωρεάς οργάνων. Η χώρα μας κατατάσσεται ουραγός σε πανευρωπαϊκό επίπεδο στο ζήτημα αυτό, ενώ οι ανάγκες είναι τεράστιες» δήλωσε ο διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Κέρκυρας Λεωνίδας Ρουμπάτης, ενώ παράλληλα ευχαρίστησε και συνεχάρη το προσωπικό του νοσοκομείου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *