Αυστηρός έλεγχος εισόδου στα supermarket

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Έλεγχος εισόδου θα υπάρχει στα σούπερ μάρκετ από αύριο Δευτέρα σύμφωνα με τον υφυπουργό Ανάπτυξης Νίκο Παπαθανάση, μετά τα φαινόμενα συνωστισμού που παρατηρήθηκαν τις τελευταίες ημέρες.

Ο κ. Παπαθανάσης, μιλώντας στο OPEN, ανέφερε πως «από Δευτέρα θα υπάρχει έλεγχος εισόδου στα σούπερ μάρκετ» προκειμένου να αποτραπούν κρούσματα κορωνοϊού. Τι σημαίνει αυτό; Ότι δηλαδή ανάλογα με τα τετραγωνικά του καταστήματος θα μπαίνει ανάλογος αριθμός καταναλωτών, με βάση τα μέτρα που αναμένεται να ανακοινωθούν μέσα στην εβδομάδα.

Από εκεί και πέρα, τα σούπερ μάρκετ θα λειτουργούν και ως delivery, προκειμένου να αποφεύγεται ο συνωστισμός.

Μάλιστα, όπως σημείωσε ο κ. Παπαθανάσης, τα ντελίβερι θα γίνονται ακόμη και Κυριακές για να εφοδιάζεται το καταναλωτικό κοινό. «Υπάρχει επάρκεια για τρεις μήνες. Δεν χρειάζεται να τρέχουν οι πολίτες στα σούπερ μάρκετ, γιατί μπορεί να τους χαλάσουν τα πράγματα γιατί δεν θα τα χρειαστούν», ξεκαθάρισε προς όλους.

Παράλληλα σημείωσε ότι και τα εστιατόρια θα λειτουργούν ως ντελίβερι. Δηλαδή, θα μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες αυτό που θέλουν αλλά δεν θα μπορούν να πάνε στο εστιατόριο για φαγητό. «Θα είμαστε αμείλικτοι. Όσοι εντοπίζονται να παρανομούν, θα έρχονται αντιμέτωποι με τον νόμο. Πρέπει να προστατευτεί ο κόσμος», ξεκαθάρισε ο υπουργός.

Zougla.gr

TAGGED:
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *