Ασφαλτόστρωσαν τον μισό δρόμο για να κάνουν… οικονομία

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Έκριναν ότι η ασφαλτόστρωση του δρόμου στο σημείο που παράρουν τα αμάξια δεν είναι αναγκαία

Ασφαλτόστρωση έγινε το Σαββατοκύριακο στη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στην οδό Κωνσταντινουπόλεως, ωστόσο έμεινε… μισή.

Ειδικότερα, ο δήμος Θεσσαλονίκης αποφάσισε να ασφαλτοστρώσει τον δρόμο, όχι όμως και το σημείο του δρόμου στο οποίο παρκάρουν αμάξια. Σύμφωνα, λοιπόν, με τον αντιδήμαρχο Βιώσιμης Κινητικότητας, Σωκράτη Δημητριάδη, εκτιμήθηκε πως οι θέσεις στάθμευσης δεν είναι ανάγκη να ασφαλτοστρωθούν και έτσι για να κάνουν… οικονομία δεν ολοκλήρωσαν τις εργασίες σε όλο το μήκος και το πλάτος του δρόμου.

Όπως είπε ο ίδιος, έγινε πολύ προσεκτική δουλειά, ώστε να μην υπάρχουν υψομετρικές διαφορές μεταξύ του ασφαλτοστρωμένου και του μη ασφαλτοστρωμένου κομματιού του δρόμου.

thessaloniki2
thessaloniki3
thessaloniki4
thessaloniki5

Πηγή: www.thessnews.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *