Αντύπας: Δεν θα ήθελα να γίνει ταινία η ζωή μου

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Τόσο στην ταινία για την ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη με πρωταγωνιστή τον Χρήστο Μάστορα όσο και στη διάθεση να κυκλοφορήσει προσεχώς βιβλίο για τη δική του ζωή αναφέρθηκε, ανάμεσα σε άλλα, ο Αντύπας στη συνέντευξη που έδωσε στην κάμερα της εκπομπής Happy Day στον Alpha.

«Δεν θα ήθελα εγώ να γίνει ταινία η ζωή μου. Έχω ακούσει ο Χρήστος Μάστορας έκανε μια πολύ ωραία ταινία, πάει πολύ ωραία, μπράβο στο παιδί και του εύχομαι μέσα από την ψυχή μου να προχωρήσει. Εγώ δεν θα ήθελα να το κάνω» παραδέχθηκε αρχικά ο Αντύπας.

«Θα ήθελα όμως, γιατί είναι στα σχέδια της γυναίκας μου, να γραφτεί ένα βιβλίο για τη ζωή μου. Όλα αυτά τα χρόνια έχει κρατήσει πάρα πολλές σημειώσεις, πολλές φωτογραφίες. Αυτό θα το ήθελα πολύ» αποκάλυψε, εν συνεχεία, ο λαϊκός τραγουδιστής.

«Έχω προστάτη μου τον Ταξιάρχη, την Αγία Παρασκευή και την Παναγία. Οι εικόνες και η πίστη μού δίνουν δύναμη για να μπορέσω να βγάλω αυτές τις νύχτες.

Πρέπει όλοι να πιστεύουμε γιατί σε μια δύσκολη θα αναφέρουμε τον Χρηστό και την Παναγία, εγώ πιστεύω από μικρό παιδί».

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *