Ανοιχτή επιστολή-απάντηση από τον διευθυντή του ΣΔΕ φυλακών Δομοκού στον πρώην Υπουργό ΥΔΔΑΔ κ. Παρασκευόπουλο!

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Ανοιχτή επιστολή από τον διευθυντή του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας των φυλακών Δομοκού προς τον κ. Παρασκευόπουλο. 


H επιστολή

K/ε Παρασκευόπουλε αφού χαμηλώσατε το βλέμμα και σας ενδιαφέρει τόσο η “ομαλή” κατάσταση στις φυλακές, σηκώστε τα μάτια, κοιτάξτε κατάματα τις πονεμένες οικογένειες των κρατουμένων, βγείτε και πείτε την αλήθεια στον ελληνικό λαό για τα παρακάτω:
1. Γιατί η Δικαστική εξουσία δεν έχει περάσει ακόμα στο λαό; Οι ανώτατοι δικαστικοί άρχοντες στην πιο καπιταλιστική χώρα των ΗΠΑ τοποθετούνται αφού εκλεγούν άμεσα από τις τοπικές κοινωνίες… αιρετοί με θητεία… μήπως λειτουργούν πιο δημοκρατικά από μας;
2. Ποια είναι η κατάσταση που επικρατεί στο Δικαστικό Σώμα; Αξιολογήθηκε ποτέ η υπευθυνότητα και η ανθρωπιά των Δικαστικών Λειτουργών; Επιβλήθηκαν ποτέ ποινές στις περιπτώσεις κατάχρησης εξουσίας;
3. Ποιο είναι το ποσοστό των άδικων πρωτόδικων ποινών, που πολλές φορές είναι βαρύτατες χωρίς επαρκή στοιχεία και διορθώνονται στα εφετεία μετά από πολλά χρόνια άδικου εγκλεισμού των θυμάτων;
4. Ποια είναι η κατάσταση στις ελληνικές φυλακές και πόσο απέχουν από τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές; Οι συνθήκες κράτησης πόσο απάνθρωπες είναι; Ποια είναι η πραγματική πρόσβαση των κρατουμένων σε ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, σε αξιοπρεπή διατροφή, σε υποστήριξη σωματικής και ψυχικής υγείας;
5. Πόσο επαρκείς και εκπαιδευμένοι είναι οι υπάλληλοι των Καταστημάτων Κράτησης ώστε να ονομάζονται «σωφρονιστικοί»;

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΤΖΑΚΑΣ
Δ/ντης ΣΔΕ Φυλακών Δομοκού

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *