Αναρχικοί εισέβαλαν στο υπ. Ανάπτυξης στην πλατεία Κάνιγγος -Ζητούν να δοθεί άδεια στον Κουφοντίνα

LamiaNow News

Μια ομάδα 10-15 αναρχικών εισέβαλαν στα γραφεία του υπουργείου Εμπορίου στην Κάνινγκος με αίτημα να δοθεί άδεια από τις φυλακές στον Δημήτρη Κουφοντίνα.

Στο κτίριο στεγάζεται το γραφείο του υφυπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης Στέργιου Πιτσιόρλα.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, οι αναρχικοί εισέβαλαν στο ισόγειο, έσπασαν ένα μηχάνημα ATM, πέταξαν φυλλάδια, φώναξαν συνθήματα και αποχώρησαν μέσα σε λίγα λεπτά.

Υπενθυμίζεται ότι ο καταδικασμένος για συμμετοχή στις δολοφονίες της τρομοκρατικής οργάνωσης 17 Νοέμβρη Δημήτρης Κουφοντίνας είχε ανακοινώσει πως θα προχωρήσει σε απεργία πείνας επειδή δεν του δίνουν άδεια από τη φυλακή.

royva800

royvv800

royvg800

royvd800

royve800

royvz800 0

Πηγή: iefimerida.gr

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *