Ανακοίνωση Ξάνθης: Το ματς με τον ΠΑΟΚ να το παίξουμε στο κέρμα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Η Ξάνθη υποδέχεται τον ΠΑΟΚ την Κυριακή και με ανακοίνωση της αναφέρεται σε όσα θα γραφτούν μετά το ματς.

Η τελευταία αγωνιστική της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος της Super League έχει στο πρόγραμμα της το Ξάνθη – ΠΑΟΚ, το οποίο έχει συζητηθεί εδώ και καιρό λόγω του γνωστού θέματος με την καταγγελία για πολυιδιοκτησία.

Θέλοντας, λοιπόν, να προλάβει τα όσα θα ειπωθούν ή θα γραφτούν μετά το παιχνίδι, η Ξάνθη με ανακοίνωση της αναφέρει τα εξής.

«Ο ΑΟ ΞΑΝΘΗ ΠΑΕ σε λίγες ώρες παίζει με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Τα σενάρια και το τι θα συμβεί, είναι τα εξής:

ΣΕΝΑΡΙΟ 1ο:
Η Ξάνθη κερδίζει ή φέρνει ισοπαλία με τον ΠΑΟΚ. Το μιντιακό τοπίο θα είναι το ακόλουθο:

Όλο αυτό έγινε για να υπάρχει ένα μεγάλο “ξεκάρφωμα” για την πολυιδιοκτησία και ότι και καλά… δεν τρέχει τίποτα.

ΣΕΝΑΡΙΟ 2ο:
Η Ξάνθη χάνει από τον ΠΑΟΚ. Το μιντιακό τοπίο θα είναι το ακόλουθο:

Η Ξάνθη άνοιξε χέρια, πόδια κτλ. κι έχασε από τον ΠΑΟΚ μιας κι έχουν “ερωτικές” σχέσεις.

Δηλαδή κατά τον ποιητή ό,τι και να κάνει η κακομοίρα η Ξανθούλα και “Γ……..” και “ΓΔΑΡΜΕΝΗ” θα είναι.

Προκειμένου να αποφευχθούν όλα τα ανωτέρω προτείνουμε να παραταχθούν οι δύο ομάδες στο γήπεδο και να το παίξουμε στο κέρμα!

Κεφάλι κερδίζει ο ΠΑΟΚ, γράμματα εμείς (ως κέρμα να επιλεγεί η “ΙΣΤΟΡΙΚΗ” δραχμή)».

newsbeast

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *