Αλόνσο: Έξαλλος και ντροπιασμένος

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Μια ακόμη απογοητευτική παρουσία είχε η McLaren στο Grand Prix της Ιαπωνίας. Ο Φερνάντο Αλόνσο τερμάτισε ενδέκατος και δεν έκρυψε τη δυσαρέσκειά του για τις επιδόσεις του μονοθεσίου του.

«Είμαι έξαλλος και νιώθω ντροπιασμένος. Είναι ενοχλητικός όταν βλέπεις άλλα μονοθέσια να κάνουν λάθη, να φεύγουν στις στροφές και ξαφνικά να βρίσκονται δίπλα σου. Έχουμε τεράστιο μειονέκτημα στην ταχύτητα, λες και τρέχουμε σε άλλη κατηγορία. Είναι πολύ δύσκολο να τρέξεις έτσι. Θα πρέπει να αλλάξουμε πολλά στην ομάδα για την επόμενη περίοδο. Δεν χρειάζεται να το πω εγώ στην ομάδα, το ξέρουν και μόνοι τους», δήλωσε ο Ισπανός πιλότος, που πάντως ξεκαθάρισε πως δεν έχει καμία πρόθεση να αποχωρήσει πριν το δεύτερο χρόνο του συμβολαίου του.

«Στόχος μου είναι να μείνω εδώ και να νικήσω. Πιστεύω πως η ομάδα μας είναι η μόνη που έχει τη δυνατότητα να είναι ανταγωνιστική της Mercedes στο εγγύς μέλλον. Αυτή τη στιγμή τα πράγματα είναι δύσκολα, γιατί δεν έχουμε τα εργαλεία να τους αντιμετωπίσουμε. Όλοι ξέρουμε ποια είναι τα προβλήματά μας και ψάχνουμε τις λύσεις για την επόμενη σεζόν. Είμαι αισιόδοξος», τόνισε ο Αλόνσο που είναι 16ος στη βαθμολογία με μόλις 11 πόντους.

Πηγή: sport-fm.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *