Αίγιο: Εδειραν υπαλλήλους της ΑΑΔΕ που πήγαν για έλεγχο σε εστιατόριο

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Με μία δυσάρεστη έκπληξη ήρθαν αντιμέτωποι υπάλληλοι της ΑΑΔΕ, οι οποίοι πήγαν να πραγματοποιήσουν έλεγχο σε μαγαζί στο Αίγιο, αφού…. έφαγαν το ξύλο της χρονιάς τους! Οι δύο άνδρες στο πλαίσιο τακτικών ελέγχων που πραγματοποιούνται για την πάταξη της φοροδιαφυγής, πήγαν σε κατάστημα εστίασης στο Αίγιο το βράδυ της Κυριακής και ζήτησαν όσα παραστατικά προβλέπονται, ώστε να κάνουν τον έλεγχό τους.

Έπεσαν όμως σε… θυμωμένους υπευθύνους, μιας και η μια κουβέντα έφερε την άλλη και στο τέλος οι εφοριακοί έφαγαν… ξύλο, όπως αναφέρουν αυτόπτες μάρτυρες! Κάποιος διερχόμενος ειδοποίησε την Αστυνομία που έφτασε στο σημείο μέσα σε λίγα λεπτά μαζί με πέντε άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ, οι οποίοι μάλιστα καταδίωξαν -με τρόπο σχεδόν κινηματογραφικό- τον έναν από τους δύο φερόμενους ως δράστες που προσπάθησε να διαφύγει πηδώντας σε ακάλυπτο γειτονικής πολυκατοικίας.

Τελικά όμως, συνελήφθη και οδηγήθηκε στο Τμήμα στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας. Ο δεύτερος εκ των κατηγορούμενων παραμένει άφαντος και αναζητείται.

Πηγή: filodimos

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *