Αχαΐα: 17χρονος βρέθηκε απαγχονισμένος σε δέντρο, τον είχαν εγκαταλείψει οι γονείς του

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Σκηνές αρχαίας τραγωδίας στην Αχαΐα, όταν εντοπίστηκε απαγχονισμένος σε δέντρο, ένας 17χρονος που έμενε στον Απιδεώνα. Ο ανήλικος ζούσε στο σπίτι συγγενικού του προσώπου, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες, τον είχαν εγκαταλείψει οι γονείς του. Οι αστυνομικοί από την αυτοψία που έκαναν, κατέληξαν στο ότι έχουν να κάνουν με αυτοκτονία. Παίρνουν καταθέσεις από στενά συγγενικά πρόσωπα του 17χρονου, σε μια προσπάθεια να ρίξουν φως, στις άγνωστες πτυχές της τραγωδίας.

Ο 17χρονος βρέθηκε απαγχονισμένος στον Απιδεώνα της Δυτικής Αχαΐας, την Τετάρτη 28 Αυγούστου του 2024. Προανάκριση για τις συνθήκες του συμβάντος διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Δυτικής Αχαΐας.

Στενοί συγγενείς και φίλοι του, παραμένουν συντετριμμένοι από την τραγική είδηση, με εκείνους που είδαν τις σκληρές εικόνες στο σημείο, να δηλώνουν σοκαρισμένοι.

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *