Ξεκίνησε ξανά η δίκη για το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη, η οποία είχε διακοπεί νωρίτερα λόγω των έντονων διαμαρτυριών συγγενών θυμάτων και συνηγόρων για την ακαταλληλότητα της αίθουσας.
Ο εισαγγελέας της έδρας σημείωσε πως η διαδικασία πρέπει να συνεχιστεί, ώστε αυτοί που πρέπει να δικαιωθούν, να δικαιωθούν.
Η πρόεδρος τόνισε ότι: «Το δικαστήριο θα συνεχίσει την διαδικασία με την εκφώνηση των ονομάτων των κατηγορουμένων». Ακολουθούν οι νομιμοποιήσεις των δικηγόρων































Σιγά μη δεν αντιδρούσαν! 🤮
ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΜΕ 120 ΝΕΚΡΟΥΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΕΔΩ ΚΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.
Αφου έπεσε σύρμα να έρθουν καμιά 20αρια από κάθε κατηγορουμενο για να δημιουργήσουν θέμα.