Θεσσαλονίκη: Ποινή φυλάκισης 12 μηνών σε δύο νεαρούς που έτρεχαν με 179 χλμ/ώρα στον κόμβο Ευόσμου

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ποινή φυλάκισης 12 μηνών επέβαλε το Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης στον 22χρονο που συνελήφθη να κινείται με 179 χλμ/ώρα στην εσωτερική περιφερειακή οδό, στο ύψος του κόμβου Ευόσμου.

Ο νεαρός κρίθηκε ένοχος για επικίνδυνη οδήγηση, με το δικαστήριο να αποφασίζει την αναστολή της ποινής του επί τριετία.

Η σύλληψη του κατηγορουμένου πραγματοποιήθηκε τα ξημερώματα της Κυριακής, όταν εντοπίστηκε μέσω ραντάρ ταχύτητας να οδηγεί με 179 χλμ/ώρα, παρά το γεγονός ότι το επιτρεπόμενο όριο στην περιοχή είναι τα 80 χλμ/ώρα.

Στην απολογία του, ο 22χρονος αποδέχθηκε την κατηγορία. Υποστήριξε ότι ανέπτυξε μεγάλη ταχύτητα προκειμένου να μεταβεί στην οικία του πατέρα του και να τον μεταφέρει στο νοσοκομείο, καθώς, όπως ανέφερε, ενημερώθηκε από τη μητέρα του για ένα έκτακτο πρόβλημα υγείας που παρουσίασε.

Σημειώνεται ότι στο ίδιο δικαστήριο, με την ίδια κατηγορία, δικάστηκε ένας ακόμη οδηγός, ηλικίας 24 ετών. Ο τελευταίος συνελήφθη επίσης στην εσωτερική περιφερειακή οδό, στον κόμβο Ευόσμου, να κινείται με παρόμοια ταχύτητα. Και σε αυτή την περίπτωση, το δικαστήριο επέβαλε ποινή φυλάκισης 12 μηνών με τριετή αναστολή.

protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *