Πρόστιμο 1 εκατ. ευρώ από τη ΡΑΣ στον ΟΣΕ 2,5 χρόνια μετά τα Τέμπη

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Πρόστιμο άνω του 1 εκατ. ευρώ επέβαλε η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων στον ΟΣΕ για ελλιπή εκπαίδευση σταθμαρχών της σειράς του σταθμάρχη της μοιραίας αμαξοστοιχίας στα Τέμπη. Πρόκειται για μία απόφαση που ανακοινώθηκε μόλις… 2,5 χρόνια μετά το έγκλημα των Τεμπών, ενόψει της επικείμενης δίκης.

Διερευνήθηκε ο τρόπος εξέτασης συνολικά 75 σταθμαρχών για τους οποίους το 2023 δεν είχε διαπιστωθεί εάν ολοκλήρωσαν τους κύκλους θεωρητικής εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με την ΡΑΣ, ο ΟΣΕ κατά παράβαση της απόφασης με αριθμό 24/16.3.2023 δεν συμμορφώθηκε, μεταξύ άλλων, με την υποχρέωση να μην απασχολεί σε θέσεις κρίσιμων καθηκόντων ασφαλείας των παραπάνω 75 σταθμαρχών, σε 6 σταθμούς από τις 22 έως τις 31 Μαρτίου 2023.

Ο ΟΣΕ είχε κληθεί σε ακρόαση τον Ιούλιο του 2023, αλλά τον Μάιο του ίδιου έτους, η ΡΑΣ είχε αποφασίσει την προσωρινή διακοπή της διαδικασίας, αναμένοντας «την ολοκλήρωση της ποινικής διερεύνησης» για τα Τέμπη.

πηγή documento.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *