Σε καλή κατάσταση η υγεία της 25χρονης που κατάπιε κουταλάκι στη Σαντορίνη – Νοσηλεύεται στο ΠΑΓΝΗ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στο ΠΑΓΝΗ εξακολουθεί να νοσηλεύεται η 25χρονη γυναίκα από τη Σαντορίνη που κατάπιε κατά λάθος ένα κουταλάκι του γλυκού.

Όπως ανέφερε ο αναπληρωτής διοικητής του ΠΑΓΝΗ, Στέλιος Κτενιαδάκης η κατάσταση της υγείας της δεν εμπνέει ανησυχία.

Το αντικείμενο αφαιρέθηκε επιτυχώς από τους χειρουργούς με τη χρήση γαστροσκοπίου. Η 25χρονη είναι καλά στην υγεία της, επικοινωνεί με το περιβάλλον και στο πλευρό της βρίσκονται οι συγγενείς της.

Η νεαρή κοπέλα προσήλθε αρχικά στο νοσοκομείο της Σαντορίνης με έντονους πόνους στην κοιλιακή χώρα, αλλά λόγω αδυναμίας να πραγματοποιηθούν εκεί οι απαραίτητες ακτινολογικές εξετάσεις κρίθηκε απαραίτητη η μεταφορά της στο Ηράκλειο.

Με πληροφορίες από neakriti.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *