Νεκρή η γυναίκα που είχε χαθεί στον Όλυμπο – Εντοπίστηκε από διασώστρια

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Νεκρή είναι η 45χρονη τουρίστρια που αναζητούνταν από δυνάμεις της πυροσβεστικής υπηρεσίας το μεσημέρι του Σαββάτου 19 Ιουλίου, στον Όλυμπο, κοντά στο καταφύγιο «Πριόνια». Η ίδια έπαθε ανακοπή και έπεσε σε μονοπάτι δύο χιλιόμετρα από το καταφύγιο. 

Το περιστατικό σημειώθηκε γύρω στη 13:30 το μεσημέρι στον Όλυμπο. Τη 45χρονη, που πληροφορίες λένε ότι πρόκειται για Γερμανίδα τουρίστρια, εντόπισε εθελόντρια γιατρός της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης μετά από το τηλεφώνημα που είχαν κάνει τα παιδιά της, 16 και 18 ετών, στο 112. Η γυναίκα βρέθηκε χωρίς τις αισθήσεις της στο μονοπάτι λίγο πιο πάνω από τη θέση «Πριόνια». 

Για την επιχείρηση διάσωσης κινητοποιήθηκαν 14 πυροσβέστες, από τις πυροσβεστικές υπηρεσίες Λιτόχωρου και Κατερίνης, καθώς και η Ορειβατική Ομάδα Έρευνας και Διάσωσης (ΟΟΕΔ) της 2ης ΕΜΑΚ.

Παρά τις προσπάθειες των αρχών η γυναίκα δεν τα κατάφερε. 

πηγή newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *