Θεσσαλονίκη: Γονείς άφησαν το μωρό τους να κλαίει στο μπαλκόνι, έκλεισαν τις πόρτες και πήγαν για ύπνο

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Δεν πίστευαν στα μάτια τους οι αστυνομικοί του ΑΤ Λευκού Πύργου στη Θεσσαλονίκη όταν τα ξημερώματα της Δευτέρας (16.6.25) εντόπισαν ένα μωρό 11 μηνών να βρίσκεται μέσα στο καρότσι του και να κλαίει, σε μπαλκόνι διαμερίσματος τετάρτου ορόφου.

Όπως προέκυψε, οι γονείς με τα υπόλοιπα παιδιά τους κοιμόντουσαν μέσα στο διαμέρισμα με κλειστές τις μπαλκονόπορτες και είχαν αφήσει το μωρό στο μπαλκόνι. Η αστυνομία προχώρησε στη σύλληψη των γονιών.

Οι γονείς -και οι δύο αλλοδαποί- ο άντρας ηλικίας 36 ετών και η γυναίκα 25 ετών, οδηγήθηκαν ενώπιον του εισαγγελέα όπου ισχυρίστηκαν ότι έβγαλαν έξω το μωρό για να δροσιστεί. 

Σε βάρος τους, αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Λευκού Πύργου, σχημάτισαν δικογραφία για το αδίκημα της Έκθεσης.

πηγή newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *