Εκτός Αθηνών πέρασαν τα φετινά Χριστούγεννα ο Κώστας Μπακογιάννης και η Σία Κοσιώνη. Το ζευγάρι βρέθηκε στο Καρπενήσι και πέρασε τις γιορτές θαυμάζοντας το χιονισμένο τοπίο. Η άνκοργουμαν του ΣΚΑΪ και ο γνωστός πολιτικός έκαναν ένα διάλειμμα από το φορτωμένο πρόγραμμα και τις υποχρεώσεις τους και βρέθηκαν στο Καρπενήσι, όπου το έστρωσε από το χιόνι.

Ο Κώστας Μπακογιάννης συνδέεται στενά με τον Καρπενήσι, αφού είναι ο τόπος καταγωγής του και ο ίδιος έχει διατελέσει μάλιστα στο παρελθόν και δήμαρχος στην περιοχή.
Η Σία Κοσιώνη, μάλιστα, δημοσίευσε και μια κοινή τους φωτογραφία στο Instagram συνοδεύοντάς την με την παρακάτω λεζάντα: «Χιόνιιιιι!!! Χρόνια πολλά από τα ψηλά παγωμένα μας βουνά!».





























Χ_-_- – φορβάς εν αλωνίω.
Στα μέζεα μας.
Τρομερή είδηση!!
Σκέφτεται να ξαναβρεί για δήμαρχος στο Καρπενήσι
Μην συζητάς και είχα μια σκασιλα
Χεστηκαμε.
Ένα στα καμπανέλια μας είναι λίγο πολύ λίγο!
Δεν θα βρησω λογω γιορτων Σεβαστητε και σεις και μην μαςδηγνεται σκουπηδια!!!
Βρε ουστ σουργελα
Στα χριστουγεννιατικα καλαμπαλικια μας…μου το βγαζετε κ ειδηση
Καθαρές αστραπές ουρανό δεν φοβάται . Άμα είσαι καθηγητάρα