Ελβετία: Πάνω από 25 άνθρωποι δηλητηριάστηκαν από μονοξείδιο του άνθρακα σε κάμπινγκ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκαν εσπευσμένα τουλάχιστον 25 άνθρωποι που δηλητηριάστηκαν από μονοξείδιο του άνθρακα κατά τη διάρκεια ενός δείπνου μέσα σε μια μεγάλη, θολωτή σκηνή, σε κάμπινγκ, στην κεντρική Ελβετία.

«Αργά το βράδυ της Σαββάτου (07.12.2024), πολλοί άνθρωποι στο Γκίσβιλ στην Ελβετία δηλητηριάστηκαν από μονοξείδιο του άνθρακα και χρειάστηκε να νοσηλευτούν» ανέφερε η αστυνομία του καντονιού Όμπβαλντ.

Στη σκηνή είχε οργανωθεί μια ιδιωτική γιορτή με τη συμμετοχή 35 καλεσμένων. Γύρω στις 22.30, τοπική ώρα, πολλοί από αυτούς έχασαν τις αισθήσεις τους και άλλοι αισθάνθηκαν δυσφορία. Αμέσως βγήκαν έξω στον καθαρό αέρα. Συνολικά 26 άνθρωποι δηλητηριάστηκαν και οι 17 από αυτούς χρειάστηκε να νοσηλευτούν.

Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις, υπήρξε συσσώρευση μονοξειδίου του άνθρακα στη σκηνή.

Η αστυνομία ερευνά την υπόθεση σε συνεργασία με το Ιατροδικαστικό Ινστιτούτο της Ζυρίχης για να εξακριβώσει πώς συνέβη αυτό.

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *