Η Χάρις Αλεξίου ξανά στην σκηνή για χάρη του Λευτέρη Παπαδόπουλου – «Όλοι σε φωνάζαν αρχηγό»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Για πρώτη φορά μετά την ανακοίνωση ότι σταματάει το τραγούδι, η Χάρις Αλεξίου πήρε το μικρόφωνο και τραγούδησε το αγαπημένο τραγούδι «Ο αρχηγός» του Λευτέρη Παπαδόπουλου στο πλευρό του Μιλτιάδη Πασχαλίδη.

Από τους πρώτους στίχους το κοινό που βρισκόταν στο στάδιο ξέσπασε σε χειροκροτήματα και φώτισε από τις οθόνες των κινητών, καθώς όλοι έσπευσαν να απαθανατίσουν τη μοναδική αυτή στιγμή.

Λίγο πριν ξεκινήσει η μεγάλη συναυλία η Χαρούλα Αλεξίου μίλησε στο κοινό και με σπασμένη φωνή είπε: «Λευτέρη, ξέρεις ότι έχω κλείσει τις κουρτίνες μου εδώ και πολύ καιρό. Σήμερα, όμως, θα ανοίξω αυτή την κουρτίνα για να μπει το φως σου μέσα και ό,τι μπορεί να κάνει αυτή η φωνή, θα το κάνει.

Γιατί πάντα σε φωνάζαν αρχηγό και στον αρχηγό μπροστά δεν μπορείς να πεις “όχι”».

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *