Κλέλια Ρένεση: «Με την κόρη μου πηγαίνουμε στην Γαύδο δύο μήνες κάθε καλοκαίρι, χωρίς ίντερνετ, χωρίς καν τεχνητό φως και ρεύμα»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Η Κλέλια Ρένεση παραχώρησε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στην εκπομπή «Χαμηλή Πτήση» και στη δημοσιογράφο Σπυριδούλα Σαμιώτη για το Ioanian TV. Η αγαπημένη ηθοποιός δεν δίστασε να μιλήσει και για την κόρη της, Κοραλία κάτι το οποίο κάνει σπάνια στις συνεντεύξεις της.

«Θα προσπαθήσω σθεναρά να της μεταδώσω ό,τι μπορώ να μεταδώσω. Δεν είμαι Θεός. Από κάποιο σημείο και πέρα τα πράγματα θα είναι στα χέρια της. Ελπίζω και ευελπιστώ ότι ο τρόπος που της δείχνω τη ζωή, της έχει μάθει πέντε πράγματα. Πηγαίνοντας στη Γαύδο για δύο μήνες κάθε καλοκαίρι χωρίς τηλεόραση, διαδίκτυο ούτε καν τεχνητό φως και ρεύμα. Σβήνει λίγο το παιδί όλο αυτό το τεχνητό της κοινωνίας και μπαίνει μέσα στη φύση. Το οδηγώ προς τη φύση για να γίνει ένα με αυτή. Να μπορεί να επιστρέψει, να γιατρευτεί.

Προσπαθώ να της διδάξω τους δρόμους και τα μονοπάτια που αργότερα θα χρειαστεί να πάρει για να βρει τον εαυτό της, όταν θα χαθεί. Τα social media είναι ένα πανηγύρι. Εγώ δεν θέλω να μου βάζουν κανόνες, δεν μου αρέσει αλλά το μεγάλωμα του παιδιού θέλει κανόνες και όρια, για το ίδιο πάνω απ’ όλα, γιατί χαόνεται» εξομολογήθηκε η Κλέλια Ρένεση.

tlife.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *