Ο Άδωνις Γεωργιάδης εξηγεί γιατί επέλεξε τον Φώτη Σερέτη για Διοικητή της 5ης ΥΠΕ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Παραμένει στο τιμόνι της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας ο Λαμιώτης Φώτης Σερέτης, μετά την επιλογή του Υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη, που είχε την τελική απόφαση, εξετάζοντας τα ονόματα των τριών πρώτων της λίστας των επικρατέστερων.

Να υπενθυμίσουμε ότι εκτός του κ. Σερέτη, την τριάδα συμπλήρωναν ο Αθανάσιος Τσάτσος και η Μαίρη Κουτσιούμπα.

Γιατί επιλέγει ο Φώτης Σερέτης;

“Τον γνωρίζω από την προηγούμενη θητεία μου στο υπουργείο Υγείας. Του οφείλει πολλά το νοσοκομείο της Θήρας, καθώς επίσης και το αντικαρκινικό νοσοκομείο Λαμίας αναφέρει χαρακτηριστικά ο Άδωνις Γεωργιάδης εξηγώντας την απόφαση του.

Ο Αδωνις Γεωργιάδης ευχαρίστησε ολους όσοι συμμετείχαν στην διαδικασία των διορισμών των νέων Διοικητών στις Υγειονομικές Περιφέρειες, χαρακτηρίζοντάς την μάλιστα ως μία πολύ επίπονη διαδικασία.

” Είναι ιστορική η σημερινή συνεδρίαση, γιατί είναι οι πρώτοι διορισμοί που γίνονται βάσει του νέου νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών, γνωστού ως «νόμου Κεραμέως». τόνισε μεταξύ άλλων ο Υπουργός Υγείας.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *