Αυγενάκης για την διαγραφή του: Σεβαστή η απόφαση, παραμένω βουλευτής Ηρακλείου

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Δεν παραδίδει την έδρα του ο Λευτέρης Αυγενάκης μετά την απόφαση για την διαγραφή του από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας με απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Όπως αναφέρει σε ανάρτησή του: «Η απόφαση του Προέδρου και Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη για την διαγραφή μου απο την Κ.Ο. του Κόμματός μας είναι απόλυτα σεβαστή. Έδωσα εξηγήσεις σχετικά με το συμβάν και ζήτησα δημοσίως συγγνώμη».

Και ξεκαθαρίζει: «Ήμουν και παραμένω Βουλευτής του νομού Ηρακλείου και θα συνεχίσω να υπηρετώ τους πολίτες της Κρήτης με το ίδιο πάθος. Ανήκω στη Νέα Δημοκρατία και θα συνεχίσω να στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις την παράταξη και την κυβέρνησή μας».

Ο Λευτέρης Αυγενάκης προκάλεσε σάλο με την συμπεριφορά του όταν όπως φάνηκε και σε βίντεο επιτέθηκε σε υπάλληλο του αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος. 

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *