Αχιλλέας Μπέος: «Παλιά κάναμε μπάνιο στη σκάφη και στα ποτάμια» λέει για το μη πόσιμο νερό του Βόλου

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Επιμένει ο δήμαρχος του Βόλου Αχιλλέας Μπέος στο αφήγημα ότι το νερό της πόλης δεν είναι μεν πόσιμο αλλά είναι ασφαλές για χρήση. Παρά τις επίσημες ανακοινώσεις της Πολιτείας αλλά και μετά τα αποτελέσματα της δειγματοληψίας από τον ΔΕΥΑΜΒ από την οποία προέκυψε πως υπήρχαν υπερβάσεις στο μικροβιακό φορτίο του νερού της πόλης, ο Αχ. Μπέος επιμένει: «Εγώ κάνω μπάνιο, όπως κάνουν πολλοί κάτοικοι. Αν κάποιος θέλει να βράσει το νερό στους 100 ή 90 βαθμούς ας το κάνει».

Όταν κλήθηκε από τους δημοσιογράφους του ΑΝΤ1 να σχολιάσει αν η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη θέτει ζήτημα δημόσιας υγείας, ο δήμαρχος Βόλου είπε: «Παλιά κάναμε μπάνιο στη σκάφη και στα ποτάμια, μην τρελαθούμε τώρα».

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *