Βγήκε από τη ΜΕΘ ο 30χρονος Δημήτρης σχεδόν 20 μέρες μετά την άγρια οπαδική συμπλοκή

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Την πρώτη και δυσκολότερη φάση στη μάχη που έδινε για τη ζωή του κέρδισε ο 30χρονος Δημήτρης, ο οποίος είχε τραυματιστεί πολύ σοβαρά στην αιματηρή οπαδική συμπλοκή, στα Σεισμόπληκτα Ιωαννίνων.

Σύμφωνα με το epiruspost.gr, ο 30χρονος σήμερα εξήλθε από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας με την κατάσταση της υγείας του να είναι βελτιωμένη και η θεραπεία του να συνεχίζεται πλέον στην Νευροχειρουργική Κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ιωαννίνων.

Υπενθυμίζεται πως ο Δημήτρης, είχε δεχθεί χτυπήματα στο κεφάλι με αποτέλεσμα να υποστεί βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις. Ο ίδιος υποβλήθηκε σε πολύωρη χειρουργική επέμβαση και από την ημέρα εκείνη μέχρι και σήμερα, νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού.

Τέλος, από νωρίς το μεσημέρι ο 30χρονος έχει μεταφερθεί στη Νευροχειρουργική όπου θα παραμείνει για νοσηλεία.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *