Θεσσαλονίκη: Συλλήψεις 15 ατόμων από την ΕΛ.ΑΣ για παράνομο ηλεκτρονικό τζόγο

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στη σύλληψη 15 ατόμων, που διενεργούσαν παράνομα ηλεκτρονικά παιχνίδια, προχώρησαν χθες αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Τούμπας – Τριανδρίας στη Θεσσαλονίκη – Οι συλλήψεις προέκυψαν μετά από έρευνα των Αρχών σε ίντερνετ – καφέ στην περιοχή της Τούμπας

Χειροπέδες σε δεκαπέντε συνολικά άτομα, που διενεργούσαν παράνομα ηλεκτρονικά παιχνίδια, πέρασαν χθες (17-01-2023) αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Τούμπας-Τριανδρίας στη Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, πρόκειται για 13 ημεδαπούς και 2 αλλοδαπούς, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση του Νόμου περί παιγνίων.

Συγκεκριμένα, σε έλεγχο που διενεργήθηκε σε ίντερνετ-καφέ στην περιοχή της Τούμπας, διαπιστώθηκε ότι 53χρονος ημεδαπός υπεύθυνος του καταστήματος είχε εγκαταστήσει και θέσει σε λειτουργία 20 ηλεκτρονικούς υπολογιστές σε 14 εκ των οποίων διενεργούνταν παράνομα ηλεκτρονικά παίγνια από ισάριθμα άτομα, τα οποία και συνελήφθησαν.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στις αρμόδιες δικαστικές αρχές.

reader.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *