Νίκος Μουτσινάς για την αντίδραση των ιερέων στην καμπάνια υπέρ του γάμου των ομοφυλοφίλων: «Πώς τόλμησαν;»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

«Είναι μία καμπάνια που προχωράει μπας και ζήσουμε λίγο το αυτονόητο, κουνήστε λίγο το κεφάλι αριστερά και δεξιά γιατί έχει μείνει καιρό», είπε μεταξύ άλλων ο παρουσιαστής

Η καμπάνια του Γιώργου Καπουτζίδη, που κυκλοφόρησε για τα δικαιώματα των ομοφυλόφυολων και των γάμων μεταξύ τους προκάλεσε έντονες αντιδράσεις σε κάποιους ιερείς και ο Νίκος Μουτσινάς δεν δίστασε να πάρει θέση μέσα από την εκπομπή του.

Υπενθυμίζεται, ότι επτά συνολικά ιερείς έστειλαν επιστολή στον πρωθυπουργό λέγοντας ότι «η ομοφυλοφιλία είναι παρέκκλιση και διαστροφή της φύσεως», με αφορμή το βίντεο για την καμπάνια, εκφράζοντας την αντίθεσή τους στο αίτημα της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας για ισότιμη πρόσβαση στον γάμο και την τεκνοθεσία.

Ο Νίκος Μουτσινάς είπε στο «Καλό Μεσημεράκι», σχετικά με αυτό:

«Κάποιοι πολύ ωραίοι επτά ιερείς γράψανε επιστολή στον Πρωθυπουργό, γράφανε για την καμπάνια του “Πες το ναι”. Αδιανόητο; Πώς τόλμησαν να κάνουν αυτό το spot; Είναι μία καμπάνια που έχει ξεκινήσει υπέρ του γάμου των ομοφυλοφίλων και προχωράει μπας και ζήσουμε λίγο το αυτονόητο. Αντιδράσανε αυτοί τώρα, γιατί λένε ότι η ομοφυλοφιλία είναι παράκληση και διαστροφή της φύσεως. Κουνήστε λίγο το κεφάλι αριστερά και δεξιά γιατί έχει μείνει καιρό».

protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *