ΠΑΟΚ: Δυσαρέσκεια Σαββίδη για την καθυστέρηση του προεδρικού διατάγματος της Νέας Τούμπας

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Την δυσαρέσκειά του εξέφρασε ο Ιβάν Σαββίδης σχετικά με την καθυστέρηση που υπάρχει στην έκδοση του προεδρικού διατάγματος για τη Νέα Τούμπα στην τελευταία τηλεδιάσκεψη που είχαν οι υπεύθυνοι του πρότζεκτ.
Ο ΠΑΟΚ στην ενημέρωσή του σχετικά με την σημερινή σύσκεψη της ομάδας εργασίας με τον πρόεδρο της ΠΑΕ, αναφέρει πως έγινε λεπτομερής συζήτηση για τα κριτήρια της επιλογής του σχήματος μελετητών, στους οποίους θα ανατεθεί η εκπόνηση των οριστικών μελετών.

«Η διαδικασία επιλογής οδεύει προς ολοκλήρωση. Εκφράστηκε ωστόσο από τον κ. Σαββίδη η δυσαρέσκεια για το γεγονός ότι το Προεδρικό Διάταγμα δεν έχει ακόμη εκδοθεί, παρά τις περί του αντιθέτου πρόσφατες υποσχέσεις.
Με δεδομένο ότι από την πλευρά του ΠΑΟΚ έχουν ολοκληρωθεί όλες οι αναγκαίες ενέργειες, απαίτησε την πλήρη ενεργοποίηση των αρμοδίων για την έκδοση του ΠΔ, ώστε να τελειώσει όλη αυτή η μακρά περίοδος αναμονής” αναφέρει η ενημέρωση του Δικεφάλου», αναφέρει η σχετική ενημέρωση από τον ΠΑΟΚ.

 

sportfm.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *