Γέννησε στα Επείγοντα της κλινικής Covid – Πώς είναι μητέρα και μωρό

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Μητέρα και βρέφος χαίρουν άκρας υγείας
Μια χαρούμενη είδηση μέσα στις δυσκολίες των ημερών και την πανδημία, έρχεται από την Κρήτη.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Creta24, μια γυναίκα περίπου 30 ετών, που κυοφορούσε το τέταρτο παιδί της, επισκέφθηκε τα Επείγοντα της κλινικής Covid του ΠΑΓΝΗ, καθώς είχε συμπτώματα και ανησύχησε μήπως νοσεί από κοροναϊό.

Το… ανυπόμονο βρέφος, όμως, δεν περίμενε, με αποτέλεσμα να ξεκινήσουν οι οδύνες μέσα στο ΤΕΠ του Covid.

Μέσα στα επόμενα λεπτά, η μητέρα, η οποία ήταν θετική στον κοροναϊό και βρισκόταν στην 40ή εβδομάδα της κύησης, έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο κοριτσάκι. Να σημειωθεί πως αυτή είναι η πρώτη φορά που γεννιέται μωρό στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Covid.
Μητέρα και μωρό είναι πολύ καλά στην υγεία τους, σκορπώντας ικανοποίηση στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του ΠΑΓΝΗ.

 

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *