Τέσσερις αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών στον ΠΑΟΚ και πρόστιμο 193.500 ευρώ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ τιμωρήθηκε με τέσσερις αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών και πρόστιμο 193.500 ευρώ. Υπενθυμίζεται ότι στην απολογία του, ο Δικέφαλος του Βορρά καταδίκασε τα όσα έγιναν στην Τούμπα και ζήτησε να τιμωρηθεί με πρόστιμο και ποινή έδρας 2-4 αγωνιστικών, όπως και τελικά έγινε.

Η ομάδα του Ραζβάν Λουτσέσκου θα κληθεί να αγωνιστεί σε άδεια Τούμπα στους αγώνες με Λαμία (12/12), Αστέρα Τρίπολης (19/12), Παναιτωλικό (5/1) για το πρωτάθλημα και στη ρεβάνς των «16» του Κυπέλλου απέναντι στην ΑΕΛ.

Αναλυτικά:

Ε/ ΠΑΕ ΠΑΟΚ: «Βάσει των αναφερομένων στο από 28/11/2021 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.), στην από 28/11/2021 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα, σε συνδυασμό με την από 29-11-2021 διευκρινιστική έκθεση του τελευταίου και στην υπ’ αριθ. πρωτ. 3592/21/2491128 από 30/11/2021 Έκθεση της Αστυνομίας»: Ποινή διεξαγωγής αγώνων χωρίς θεατές για τέσσερις (4) αγωνιστικές και συνολική χρηματική ποινή, ποσού εκατόν ενενήντα τριών χιλιάδων πεντακοσίων (193.500,00) ευρώ.

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *