«Ρουμάνικες σαρδέλες και Βραζιλιάνοι απο τα Lidl»-«Σαββίδη μάζεψέ τα και φύγε από την ομάδα»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Διαλυμένος ο ΠΑΟΚ μετά το ντέρμπι της Θεσσαλονίκης. Με την εισβολή των οπαδών και τα σοβαρά επεισόδια να μεγαλώνουν τον λογαριασμό μιας ήττας απο τον Άρη που εν πολλοίς τον εκτροχίασε οριστικά απο κάθε κουβέντα πρωταθλητισμού. Και μιας και ο δικαιότερος κριτής σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ο ίδιος ο κόσμος της ομάδας; Η σελίδα των «ασπρόμαυρων» στο Facebook λέει την αλήθεια. Εκεί στα σχόλια των οπαδών στο live του ματς, που για την ιστορία ο Δικέφαλος δεν φρόντισε να το συνεχίσει με την επανέναρξη της αναμέτρησης:

Οργισμένοι οι φίλοι του ΠΑΟΚ. Με διάθεση απόδοσης ευθυνών σε όλους.  Στον Ιβάν Σαββίδη, σε εκείνους που παριστάνουν τους ποδοσφαιρικούς τεχνοκράτες στη διοίκηση, στον Ραζβάν Λουτσέσκου, τους ποδοσφαιριστές.  Για κοροϊδία γίνεται λόγος. Και τα σχόλια μιλούν απο μόνα τους

Δείτε μερικά από τα σχόλια των φίλων του ΠΑΟΚ:

1 13 2 11 3 4 5  7 8 9 10 1 2 3 4 5 6 7

in.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *