Λέσβος – Κορονοϊός: Πέθανε ένας από τους 27 πιστούς που κόλλησαν από τον ιερέα που κοινωνούσε ενώ ήταν θετικός

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Πέθανε ένας από τους 27 πιστούς που κόλλησαν κορονοϊό από τον ιερέα που κοινωνούσε, ενώ ήταν θετικός στη Λέσβο.

Ένας 79χρονος, ο οποίος είχε διατελέσει και πρόεδρος της κοινότητας Μυχούς μέχρι πριν από λίγα χρόνια, έχασε τη μάχη με τον κορoνοϊό. Στην εκκλησία δεν είχε πάει ο ίδιος, αλλά η σύζυγός του, η οποία κόλλησε, σύμφωνα με τον ΑΝΤ1 και με τη σειρά της μετέδωσε τον ιό στον σύζυγό της, ο οποίος δεν τα κατάφερε και κατέληξε.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ιερέας ήταν αρνητής και της μάσκας και του εμβολιασμού και μάλιστα έλεγε στους πιστούς να μην εμβολιάζονται.

Σημειώνεται ότι πριν από μερικές εβδομάδες ο Μητροπολίτης Μυτιλήνης, Ιάκωβος είχε δώσει διορία μιας εβδομάδας στους ανεμβολίαστους κληρικούς να εμβολιαστούν καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα τεθούν σε αργία.

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *