Λαμία -Καταγγελία “Τι θα γίνει με την “πλημμύρα” στην είσοδο της πόλης;” (φωτό)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Τις παρακάτω εικόνες μας τις απέστειλε αναγνώστης της σελίδας μας αναφορικά με την… πλημμύρα που υπήρξε και χθες στην είσοδο της Λαμίας μετά τον κυκλικό κόμβο της έκθεσης αλλά και την Βασιλικών. Προφανώς κάτι συμβαίνει με τα μπεκ-ποτίσματος… καλό θα ήταν να ρυθμιστεί μιας και το ζήτημα είναι επαναλαμβανόμενο…

Διαβάστε τι αναφέρει:

“Οι φωτογραφίες είναι χθεσινές από την είσοδο της πόλης καθώς και την οδό Βασιλικών. Όλο το καλοκαίρι αυτή η δουλειά αλλά συνεχίζει και το φθινόπωρο και ίσως και τον χειμώνα ….. κοντεύει να βγάλει μούσκλια η άσφαλτος. Σε προηγούμενη ανάρτηση μου ο αρμόδιος αντιδήμαρχος μας δήλωσε ότι συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες σαμποτάρουν το έργο του και ρωτώ τώρα εγώ: Είμαστε υποχρεωμένοι να λασπονομαστε κάθε πρωί στο συγκεκριμένο σημείο;;;;Αν γίνει κάποιο τροχαίο και ιδίως με κάποιο δίκυκλο ποιος θα αναλάβει την ευθύνη ;;;; “.

 

242087982 183839727155761 363703293339397765 n 242300658 568724784316153 4024255997621559524 n

 

TAGGED:
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *