Λαμία : Χωρίς ρεύμα μεγάλο κομμάτι της πόλης – Βλάβη στο υπόγειο δίκτυο

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Χωρίς ρεύμα έχουν μείνει εδώ και αρκετή ώρα κομμάτια της πόλης της Λαμίας μιας και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες υπάρχει βλάβη την οποία ανάζητουν για να αποκατασταθεί το συντομότερο δυνατόν οι τεχνικοί.

Σε επικοινωνία που είχε το Lamianow.gr με τον διευθυντή του ΔΕΔΔΗΕ κ. Σαιτη μας τόνισε : “Υπάρχει βλάβη στο υπόγειο δίκτυο η οποία δεν οφείλεται σε υπερφόρτωση λόγω του καύσωνα. Τα συνεργεία αναζητούν την βλάβη προκειμένου να την αποκαταστήσουμε το συντομότερο δυνατόν. ” 

Προβλήματα υπάρχουν και στο κέντρο της πόλης αλλά και στη Νότια και Βορεια Λαμία όπως μας ενημερωνουν αναγνώστες μας.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
1 Σχόλιο
  • ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΠΙΚΑΙΡΑ, ΜΕΤΑ ΤΟ 1967, ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΥΔΡΟΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΕΡΓΑ & ΛΙΓΝΙΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ, ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΘΗΚΑΝ & ΠΑΡΕΙΧΑΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, & ΣΤΟ ΠΟΙΟ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΟ ΧΩΡΙΟΥΔΑΚΙ , ΠΗΓΕ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ, ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΠΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΔΑΝΕΙΟ ( ΟΜΟΛΟΓΑ ΜΕ ΣΟΒΑΡΟ ΤΟΚΟ)…ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ, ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ, ΜΙΣΘΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ, ΔΑΠΑΝΕΣ ΜΕ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ «ΔΩΡΑΚΙ», Κ.Λ.Π, ΩΣΠΟΥ Η ΔΕΗ ΕΙΣΗΧΘΗ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ & «ΞΕΠΟΥΛΗΘΗΚΕ» Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ….ΕΡΓΟΛΑΒΙΕΣ ΓΙΑ ΕΡΓΑ, ΓΙΑ ΒΛΑΒΕΣ, ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ, ΓΙΑ, ΓΙΑ…..

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *