Συγκλονίζει η Μαρία Χούκλη: Είχα θυμώσει επειδή δεν υπήρχε εμβόλιο για τον καρκίνο

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ένα συγκινητικό μήνυμα έστειλε η γνωστή δημοσιογράφος, Μαρία Χούκλη, μετά τον εμβολιασμό της κατά του κοροναϊού.

Το Σάββατο, η Μαρία Χούκλη επισκέφτηκε το εμβολιαστικό κέντρο και έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου της AstraZeneca.

Η δημοσιογράφος μοιράστηκε την ευχάριστη είδηση με τους διαδικτυακούς της φίλους στο Facebook.

Ωστόσο, στο κείμενο που έγραψε, εξομολογήθηκε πόσο είχε θυμώσει, όταν έδινε τη δική της μάχη με τον καρκίνο, επειδή δεν υπήρχε εμβόλιο.

Ειδικότερα, η Μαρία Χούκλη έγραψε: «Θυμάμαι πόσο είχα θυμώσει τότε, επειδή δεν υπήρχε εμβόλιο για τον καρκίνο. Μαζί μου και πολλές, εκατομμύρια γυναίκες. Η επιστήμη δεν έχει πάντοτε λύσεις για όλα, αλλά να που τώρα στην περίπτωση του κορονοϊού, θριάμβευσε και μας κάνει ένα τεράστιο δώρο. Να μείνουμε υγιείς. Να προστατευθούμε και να προστατέψουμε. Δεύτερη δόση σήμερα με AstraZeneca. #Ελευθερια με ασφάλεια».

in.gr
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *