Συνεχίζεται το… “πήγαινε – έλα” Κουφοντίνα στο Νοσοκομείο Λαμίας! Διακομίστηκε για 3η φορά!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στο Νοσοκομείο Λαμίας διακομίστηκε εκ νέου το πρωί της Δευτέρας ο βαρυποινίτης Δημήτρης Κουφοντίνας.

Με την συνοδεία, όπως και κάθε φορά, πολύ ισχυρής αστυνομικής δύναμης, έφτασε στο Νοσοκομείο Λαμίας προκειμένου να ελεγχθεί η κατάσταση της Υγείας του. Για τρίτη φορά μέσα σε διάστημα λίγων ημερών, ο καταδικασμένος για τα εγκλήματα της «17 Νοέμβρη», μεταφέρθηκε από τις Φυλακές Δομοκού όπου και συνεχίζει την απεργία πείνας.

Η υγεία του επιβαρύνεται καθημερινά από την απεργία πείνας που κάνει από τις 8 Ιανουαρίου 2021 και για τον λόγο αυτό οι αρχές τον μεταφέρουν για την παροχή Ιατρικής Βοήθειας.  Και τις δύο προηγούμενες φορές αρνήθηκε πεισματικά κάθε ιατρική βοήθεια, του έκαναν μόνο εξετάσεις και αφού δεν κρίθηκε πολύ ανησυχητικό για την υγεία του, επέστρεψε στις φυλακές Δομοκού.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
1 Σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *