Επέστρεψαν οι ναυτικοί που είχαν απαχθεί στη Νιγηρία: Μας φέρθηκαν καλά, λέει ο καπετάνιος

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στην Ελλάδα βρέθηκαν λίγο μετά τις 11:00 οι τρεις Έλληνες ναυτικοί που είχαν πέσει θύματα απαγωγής από πειρατές στη Νιγηρία. Εμφανώς εξαντλημένοι συναντήθηκαν σε κλίμα συγκίνησης με τους συγγενείς τους στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Τα τρία μέλη του πλοίου «Στέλιος Κ» έφτασαν στην Ελλάδα, με ενδιάμεση στάση στην πρωτεύουσα του Κατάρ, την Ντόχα. Ο ένας εκ των ναυτικών αναχώρησε αμέσως για Ικαρία, ενώ ο καπετάνιος και ο άλλος ναύτης αναχώρησαν για τα σπίτια τους στην Αθήνα.

«Ευχαριστούμε για ό,τι κάνατε για εμάς. Δεν είχαμε επικοινωνία, ήταν δύσκολα. Μας φέρθηκαν καλά. Οι πειρατές μας είχαν στη ζούγκλα, μας έδιναν νερό και σούπα», δήλωσε συγκινημένος ο καπετάνιος του πλοίου στην κάμερα του Alpha. 

Τον Νοέμβριο οι πειρατές είχαν πάρει ομήρους τον πλοίαρχο και δύο ναύτες από τους πέντε Έλληνες που ανήκαν στο πλήρωμα του πλοίου, που έπλεε υπό σημαία Τόγκο. Τα υπόλοιπα δύο μέλη του πληρώματος οδήγησαν το πλοίο σε ασφαλές λιμάνι στο Λάγκος.

Δείτε όσα είπε ο καπετάνιος:

newsbeast

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *