Λαμία: 32 τεστ αρνητικά στην Περιφέρεια Στερεάς

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Θετικά είναι τα μαντάτα που βγήκαν μετά τον σχετικό έλεγχο ιχνηλάτισης που πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος το πρωί της Τρίτης. Ως γνωστόν από χθες το βράδυ η Περιφέρεια μπήκε σε καραντίνα λόγω του ότι εργαζόμενη είχε έρθει σε επαφή (λόγω συγγένειας) με την 14χρονη μαθήτρια που διαγνώστηκε θετική στον ιο. Άμεσα έγιναν τεστ στους εργαζόμενους της Περιφέρειας, 32 για την ακρίβεια, τα οποία γύρισαν όλα… αρνητικά στην “βάση”.

Υπενθυμίζουμε πως η 14χρονη κοπέλα  ήταν στην ίδια παρέα με τον 16χρονο μαθητή – ποδοσφαιριστή, ο οποίος ήταν και ο πρώτος που διαγνώσθηκε ως κρούσμα την Τρίτη, Η κατάσταση της υγείας της, τις τελευταίες ώρες παρουσιάζει βελτίωση ενώ έχει μεταφερθεί και νοσηλεύεται σε Νοσοκομείο Παίδων στην Αθήνα.

Το κτίριο της Περιφέρειας Στερεάς έκλεισε το πρωί για το κοινό , ενώ μετά την αποχώρηση και των υπαλλήλων το μεσημέρι, ξεκίνησε απολύμανση.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *