Αγγελική Ηλιάδη: «Mε τον Σάββα είμαστε οικογένεια αλλά δεν υπάρχει ενδεχόμενο επανασύνδεσης»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Το πρωί της Πέμπτης η Αγγελική Ηλιάδη μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Στη Φωλιά των Κου Κου» και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο διάσημα της καραντίνας, αποκαλύπτοντας πώς πέρασε.«Κατά τη διάρκεια της καραντίνας πήρα τουλάχιστον 6-7 κιλά, αλλά μετά τα έκοψα όλα και ξεκίνησα διατροφή και γυμναστική.

Το πρώτο πράγμα που έκανα μετά την καραντίνα ήταν να δω τους δικούς μου ανθρώπους και… να φτιάξω τα νύχια μου.

Ήταν πολύ ωραία που πέρασα την καραντίνα με τα παιδιά μου και με τον πρώην μου. Αν ήμουν μόνη μου θα ήταν πιο δύσκολο και ψυχολογικά και να διαχειριστώ την κατάσταση με τα παιδιά.

Ο Σάββας είχε έρθει με άδεια (από τη Σαουδική Αραβία), μετά προέκυψε η καραντίνα και μείναμε μαζί. Δεν έχει επιστρέψει ακόμη, τα πρωταθλήματα έχουν σταματήσει. Είναι διαφορετική η σχέση μου τώρα με τον Σάββα, από ό,τι ήταν όταν ήμασταν μαζί. Αγαπιόμαστε γιατί είμαστε και πάντα θα είμαστε οικογένεια. Είναι ο πατέρας του παιδιού μου και στηρίζουμε ο ένας τον άλλον. Δεν υπάρχει ενδεχόμενο επανασύνδεσης, έχουμε προχωρήσει στη ζωή μας και οι δύο».

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *