Λαμία- έμποροι: “Νιώσαμε πως επιστρέφουμε στη ζωή” – Καυγάδες για τις μάσκες / Τι προτίμησαν οι καταναλωτές… – BINTEO

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Μετά από σχεδόν δύο μήνες καραντίνας, οι έμποροι της Λαμίας ανέβασαν σήμερα ξανά τα ρολά τους και ένιωσαν πως επιστρέφουν ξανά στη ζωή, δηλώνει στο Ράδιο Λαμία και το LamiaNow, o πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Λαμίας Γιάννης Βλαχογιάννης.

“Τα καταστήματα της πόλης μας έχουν λάβει όλα τα μέτρα που πρέπει να τηρούνται για τη μη διασπορά του ιού όμως θα πρέπει και οι καταναλωτές να δείχνουν σεβασμό στις οδηγίες, αφού δεν έλειψαν διαπληκτισμοί μεταξύ τους, για τις…μάσκες! Θα πρέπει όλοι ακολουθούν τις οδηγίες. Δεν είναι σωστό να μην κρατούν τη σειρά και να στριμώχνονται σε ένα κατάστημα, ή να αγγίζουν τα προϊόντα χωρίς να έχουν απολυμάνει τα χέρια τους ή να φορούν γάντια” τονίζει ο κ. Βλαχογιάννης.

Ακούστε τι αναφέρει σχετικά με τους διαπληκτισμούς ο Γιάννης Βλαχογιάννης

Όσον αφορά στην κίνηση σήμερα πρώτη μέρα λειτουργίας των καταστημάτων, ήταν μουδιασμένη και υποτονική σύμφωνα με τον πρόεδρο του Εμπορικού συλλόγου, με εξαίρεση τα καταστήματα καλλυντικών που είχαν την τιμητική τους.




Ακούστε ολόκληρη την συνέντευξη

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
1 Σχόλιο
  • Εάν περιμένετε οι έμποροι να “λειτουργήσετε” έτσι χωρίς επαφές με τους πελάτες και σε απόσταση καλύτερα να μην τα ανοίγατε….κλείστε τα οριστικά ….

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *