Διαγνώστηκε με κορονοϊό ηλικιωμένος που νοσηλεύτηκε στο Νοσοκομείο Χαλκίδας

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ένας ηλικιωμένος, που νοσηλευόταν με πνευμονία στο Νοσοκομείο Χαλκίδας, βγήκε θετικός στον ιό το βράδυ του Σαββάτου (28-03-2020)…

Το δείγμα εστάλη στο Ελληνικό Ινστιτούτο Παστέρ στην Αθήνα, το οποίο ενημέρωσε επίσημα ότι ήταν θετικός στον κορονοϊό.

Πρόκειται για 73χρονο από το Δήμο Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας.

Σημειώνεται, ότι το Νοσοκομείο Χαλκίδας δεν είναι νοσοκομείο αναφοράς για τον κορονοϊό και γιαυτό το λόγο μεταφέρθηκε στη συνέχεια στον «Ευαγγελισμό», το οποίο είναι ένα από τα 13 νοσοκομεία στην Ελλάδα που έχει ειδικούς θαλάμους απομόνωσης.

Άγνωστο είναι πόσοι ακόμη που ήρθαν σε επαφή μαζί του θα τεθούν σε καραντίνα.

Τα ξημερώματα της Κυριακής (29-03-2020), ο δήμαρχος Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας, επιβεβαίωσε ότι το κρούσμα είναι από τη περιοχή (δείτε ΕΔΩ την ανακοίνωση που απέστειλε).

πηγή: eviazoom.gr
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *