Fake News η αποχώρηση αμερικανικών δυνάμεων από το Κουβέιτ-Μας χάκαραν, λένε στο πρακτορείο ειδήσεων

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Η κυβέρνηση του Κουβέιτ ανακοίνωσε ότι το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων KUNA έπεσε θύμα hacking και ότι αυτό είχε ως αποτέλεσμα την μετάδοση της ανακριβούς είδησης ότι οι αμερικανικές στρατιωτικές δυνάμεις που σταθμεύουν στο Κουβέιτ θα αποχωρήσουν εντός τριών ημερών.

Ο Τάρεκ αλ-Μουζάρεμ, ο επικεφαλής του γραφείου Τύπου της κυβέρνησης ανακοίνωσε το επεισόδιο της πειρατείας του KUNA μέσω του λογαριασμού του στο Twitter.

Το πρακτορείο μετέδωσε ότι η ανακριβής είδηση της επικείμενης αποχώρησης των αμερικανικών δυνάμεων, που εμφανίσθηκε στον λογαριασμό του στο Twitter, δεν προήλθε από το KUNA.

Στην αρχική είδηση, το πρακτορείο μετέδωσε ότι ο υπουργός Αμυνας του Κουβέιτ έλαβε επιστολή από τον διοικητή της αμερικανικής στρατιωτικής βάσης του Αριφτζάν, στην οποία «γνωστοποιεί ότι επίκειται η αποχώρηση όλων των στρατιωτικών δυνάμεων των ΗΠΑ εντός τριών ημερών». «Μια τέτοια επιστολή από το στρατόπεδο Αριφτζάν ήταν απρόσμενη και είμαστε σε επικοινωνία με το υπουργείο Αμυνας των ΗΠΑ για περισσότερες λεπτομέρειες και πληροφορίες», δήλωσε ο υπουργός Αμυνας του Κουβέιτ, συνέχιζε το KUNA.

Πηγή: skai.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *