Δήμαρχος «έφαγε» κλήση και έδωσε συγχαρητήρια στην Τροχαία (pics)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Δήμαρχος πήρε κλήση για παράνομο παρκάρισμα και έδωσε… συγχαρητήρια στην Τροχαία.

Η Τροχαία έκοψε κλήση στον δήμαρχο Σερρών, Αλέξανδρο Χρυσάφη, επειδή πάρκαρε το αυτοκίνητό του σε χώρο όπου επιτρέπεται η στάθμευση μόνο υπηρεσιακών οχημάτων.

Ο κ. Χρυσάφης δημοσίευσε τη φωτογραφία με την κλήση και το αυτοκίνητό του στο Facebook και έδωσε συγχαρητήρια στην Τροχαία Σερρών.

«Θα ήθελα να συγχαρώ το όργανο της τάξης που μου βεβαίωσε παράβαση παράνομης στάθμευσης στον χώρο της αυτοκινήτων του Δήμου. Ήταν απολύτως δίκαια η κλήση από την στιγμή που το συμβατικό μου όχημα δεν αναγράφεται στην σήμανση και δεν αφορά κανέναν το γεγονός ότι ήμουν εκεί για δουλειά του Δήμου» τονίζει σε δημοσίευσή του στο Facebook ο κ. Χρυσάφης.

«Πρέπει πρώτα απ όλους οι αιρετοί να υφίστανται τις επιπτώσεις των όποιων παραβάσεων γιατί μόνο έτσι εκπέμπεται το σωστό μήνυμα! Η κλήση πληρώθηκε άμεσα γιατί έτσι είναι το σωστό και το δίκαιο! Και πάλι συγχαρητήρια στην Τροχαία Σερρών», τόνισε ο κ. Χρυσάφης.

reader

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *