Έβρος: Συγκλονίζει ο «Γολγοθάς» 49χρονης καρκινοπαθούς – Πέντε μήνες ζει χωρίς ρεύμα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Συγκλονίζει η ιστορία καρκινοπαθούς στον ακριτικό Έβρο που εδώ και πέντε μήνες ζει χωρίς ρεύμα. Η ΔΕΗ διέκοψε την ηλεκτροδότηση, καθώς η 49χρονη γυναίκα αδυνατούσε να πληρώσει τους λογαριασμούς. Ο Σύλλογος Καρκινοπαθών Βορείου Έβρου απευθύνει έκκληση ώστε να συγκεντρωθούν τα χρήματα και να αποπληρωθούν οι οφειλές της.

Η 49χρονη μίλησε στο Open TV για την περιπέτεια υγείας της, που είναι αναγκασμένη να την περάσει στο σκοτάδι: «Είμαι καρκινοπαθής, δεν έχω εισόδημα και η ΔΕΗ μου ζητούσε 800 ευρώ για να κάνω επανασύνδεση».

Η κυρία Αναστασία ζει ολομόναχη, είναι αγρότισσα και το ετήσιο εισόδημά της δεν ξεπερνά τα 1600 ευρώ. Η διακοπή ρεύματος συνέπεσε με τη διάγνωση του σοβαρού προβλήματος της υγείας της. Πριν λίγους μήνες είχε επισκεφθεί τη ΔΕΗ για να κάνει διακανονισμό με όσα χρήματα είχε καταφέρει να συγκεντρώσει, όμως απαιτούνταν τουλάχιστον τα διπλάσια για να γίνει η ρύθμιση. To συνολικό ποσό που χρωστάει αγγίζει τις 2.500 ευρώ και η 49χρονη αναγκάστηκε να απευθυνθεί για βοήθεια στον  Σύλλογο Καρκινοπαθών Βορείου Έβρου.

Πηγή: ethnos.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *