Βόλεϊ: Ανανέωσε με Μουνιόθ ο Ολυμπιακός

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Οι «ερυθρόλευκοι» ενεργοποίησαν τη ρήτρα (2+1) στο συμβόλαιο και θα πορευθούν με τον Ίβηρα στον πάγκο τους και τη νέα περίοδο.

Υπό τις οδηγίες του, η πειραϊκή ομάδα κατάκτησε δύο φορές το πρωτάθλημα και το Λιγκ Καπ, ενώ έφτασε ως τον τελικό του Τσάλεντζ Καπ (2018) και στα ημιτελικά του CEV Cup (2019).

Η ανακοίνωση:

«Ο Ολυμπιακός Σ.Φ.Π.-Τ.Α.Α. ανακοινώνει ότι ενεργοποιήθηκε η οψιόν ανανέωσης της συνεργασίας με τον προπονητή Φερνάντο Μουνιόθ Μπενίτεθ, ο οποίος θα παραμείνει για τρίτη διαδοχική σεζόν στον πάγκο της ομάδας μας.

Ο προπονητής Φερνάντο Μουνιόθ Μπενίτεθ δήλωσε στο επίσημο site του Ολυμπιακού (olympiacossfp.gr) τα εξής:

“Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή να μείνω στον πάγκο του Ολυμπιακού και την νέα αγωνιστική περίοδο. Τα δύο προηγούμενα χρόνια αποτελούν μια ξεχωριστή εμπειρία για μένα και είμαι αισιόδοξος ότι θα έχουμε μια επιτυχημένη σεζόν. Όλοι οι άνθρωποι του κλαμπ, οι αθλητές, το τεχνικό επιτελείο, τα μέλη μας, οι φίλαθλοι, είμαστε μια οικογένεια και μαζί θα συνεχίσουμε να γράφουμε Θρυλική ιστορία”!».

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *