Αδιανόητο… Δηλητηρίασαν το παγώνι της Αμφιλοχίας

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Δηλητηριασμένος βρέθηκε σήμερα το πρωί ο Κυριάκος, το δεύτερο παγώνι που εδώ και έξι χρόνια περιφερόταν την παραλία της Αμφιλοχίας, ενώ παράλληλα ήταν η μασκότ της πόλης για τους επισκέπτες.

Τα δυο παγώνια, ο Αλέξανδρος και ο Κυριάκος, φιλοξενούνταν εδώ και έξι χρόνια από τον ιδιοκτήτη της ταβέρνας «Ο Γιώργος», Γεώργιο Κτίστη. Ήταν πολύ φιλικά με τον κόσμο και αποτελούσαν θέαμα για τους επισκέπτες αφού η εικόνα με τα παγώνια τους συνόδευε στο άκουσμα της Αμφιλοχίας.

Μετά από έξι καταγγελίες «φιλόξενου» κάτοικου της πόλης στο Α.Τ. Αμφιλοχίας με την αιτιολογία ότι το πτηνό προκαλεί ηχορύπανση και διαταράσσει τον ύπνο του, κλήθηκε ο ιδιοκτήτης να λάβει μέτρα απομάκρυνσης του πτηνού.

Δυστυχώς όμως, ξημερώματα Τετάρτης ο Κυριάκος βρέθηκε να ψυχορραγεί από δηλητηρίαση και παρά τις προσπάθειες του Γιώργου δεν τα κατάφερε.

Το πρώτο παγώνι, ο Αλέξανδρος, είχε πέσει και αυτός θύμα δηλητηρίασης πριν ένα χρόνο περίπου.

pagoni1

Πηγή: e-maistros.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *