Λάρισα: Προχωρούν σε μείωση του ρόστερ / Φεύγουν 7-8 παίκτες

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Σε τουλάχιστον 7-8 αποχωρήσεις θα προχωρήσει μετά τα Χριστούγεννα, η διοίκηση της Λάρισας, καθώς μετά και τις τελευταίες μεταγραφές που έγιναν το ρόστερ έφτασε να διαθέτει 35 παίκτες.

Επιβεβλημένη χαρακτηρίζεται για την Λάρισα η μείωση του ρόστερ, το οποίο ούτε λίγο, ούτε πολύ μετά και τις μεταγραφές των Σεσέροβιτς και Σικάβκα έφτασε να απαριθμεί 35 παίκτες.

Όπως είναι φυσικό ο αριθμός αυτός είναι μεγάλος και δημιουργεί πρόβλημα στον Τζιανλούκα Φέστα, ο οποίος δεν μπορεί να κάνει ούτε διπλό, μιας και αναγκάζεται να αφήσει πολλούς παίκτες εκτός.

Για τον λόγο αυτό μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων η διοίκηση των «βυσσινί» θα προχωρήσει στην αποδέσμευση 7-8 παικτών, προκειμένου να υπάρξει αποσυμφόρηση του ρόστερ.

sdna.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *