Τα αγριογούρουνα βγήκαν… παγανιά στο Διδυμότειχο (vid)

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Μπροστά σε ένα απίστευτο θέαμα βρέθηκαν οι κάτοικοι στο Διδυμότειχο Έβρου, όταν ένα κοπάδι από αγριογούρουνα άρχισε να… βολτάρει στην πόλη.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το didymoteicho.net, τα άγρια ζώα φαίνεται πως είχαν χάσει τον προσανατολισμό τους και γι’ αυτό βρέθηκαν στην περιοχή.

Ωστόσο, σύμφωνα με την ίδια πηγή, φαίνεται πως προκάλεσαν και μικρές υλικές ζημιές, αφού, στην προσπάθεια να βρουν το δρόμο τους, γκρέμισαν ακόμη και περίφραξη.

Σημειώνεται πως η κυνηγητική περίοδος του αγριογούρουνου έχει κλείσει από τις 20 Ιανουαρίου.

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *