Χρυσαυγίτες πέταξαν φέιγ βολάν στο Δημαρχείο -Κατά της συνάντησης Καμίνη με τον δήμαρχο Σκοπίων

LamiaNow News

Διαμαρτυρία πραγματοποίησαν πριν από λίγη ώρα μέλη της Χρυσής Αυγής, έξω από το Δημαρχιακό Μέγαρο Αθηνών.

Αυτή την ώρα, στο Δημαρχιακό Μέγαρο βρίσκεται σε εξέλιξη η συνάντηση του δημάρχου Αθηναίων Γιώργου Καμίνη, με τον Σκοπιανό ομόλογό του, Πέτρε Σιγκάλοφ.

270059 iefimerida

Τα μέλη της Χρυσής Αυγής, πέταξαν φυλλάδια τα οποία έγραφαν «Χρυσή Αυγή» και «Μακεδονία Μόνο Ελληνική».

Η πρόσκληση του κ. Καμίνη προς τον κ. Σιγκάλοφ, εντάσσεται στην πολιτική συνεργασίας μεταξύ των πόλεων και την ανταλλαγή τεχνογνωσίας και εμπειριών για κοινωνικά και αναπτυξιακά ζητήματα.

Εικόνες: intimenews

Πηγή: iefimerida.gr

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *